• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden en retourneren

Op deze pagina vindt u alle informatie over de verzending of het retourneren van uw bestelling. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar 040-2988980.

Verzendmethoden
De webwinkel iPadstandaardshop.nl maakt gebruik van de diensten van UPS. Wij versturen uw bestelling als pakketpost. Wanneer het door een brievenbus past sturen wij uw bestelling of nalevering met POSTNL via brievenbuspost. 

Pakketpost
Past het product niet in een brievenbusdoosje of besteld u meerdere producten, dan zal uw bestelling worden verzonden als pakketpost. U ontvangt een track en trace code per e-mail zodat u uw pakketje kan traceren. Ga naar www.ups.com om uw pakketje te traceren. UPS biedt pakketen aan op werkdagen tussen 8 en 17 uur. Zaterdagleveringen zijn alleen op verzoek mogelijk. UPS heeft meestal een doorlooptijd van 1 werkdag. Bestelt u op vrijdag voor 15.00 uur, dan wordt het pakket op maandag aangeboden. 

Brievenbuspost

Wanneer het product in een envelop of brievenbusdoosje past zal het worden verzonden als brievenbuspost. Een brievenbusdoosje past precies door de brievenbus en beschermd de inhoud goed. U hoeft niet thuis te zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen en u bespaart op de verzendkosten. Brievenbuspost is niet te traceren met een track en trace nummer.

Verzendkosten
De verzendkosten worden automatisch berekend. Uw bijdrage in de verpakking en verzendkosten is vastgesteld op € 4,95 excl BTW voor Nederland en België ongeacht de grootte of waarde van uw bestelling. 

Levertijd
Wanneer u op werkdagen voor 15.00 uur een bestelling plaatst bij iPadstandaardshop.nl en betaalt via iDeal, dan zal uw pakket de volgende werkdag geleverd worden door UPS. Voorwaarde is dat het product op voorraad is en dat het verzendadres in Nederland is. De levertijd voor zendingen naar België is 1 tot 2 werkdagen mits het product op voorraad is.

Is uw bestelling de volgende werkdag niet afgeleverd omdat er niemand was om te tekenen, dan krijgt u bericht van UPS. U kunt een alternatief adres opgeven, of een andere afleverafspraak maken. Heeft u 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling nog geen pakketje ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar 040-2988980. U ontvangt een e-mail wanneer het product niet meer op voorraad is.

Retourneren bij ontvangst van een defect of beschadigd product
Indien het product bij ontvangst defect of beschadigd is, bijvoorbeeld door het verzenden, dient u dit direct na ontvangst en uiterlijk binnen 5 werkdagen per e-mail en telefoon aan iPadstandaardshop.nl te melden. Indien mogelijk ontvangen wij enkele foto's van het defect of de beschadiging.

In principe sturen wij u direct een vervangend product, bij deze zending ontvangt u een retouretiket. Dit plakt u op de retourzending en geeft dit mee met UPS. U kunt het pakket ook afgeven op een servicepunt van UPS bij u in de buurt. kijk voor locaties op www.ups.com/dropoff. Wilt u geen vervangend product dan ontvangt u van UPS een e-mail met link naar een af te drukken verzendetiket. Vervolgens kunt u het pakket met etiket afgeven bij een UPS servicepunt. 

Retourneren van een product dat niet naar wens is
U heeft na ontvangst van uw bestelling een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze periode mag u het product zonder opgave van reden retour sturen naar iPadstandaardshop.nl. Geeft u op voorhand aan dat u voornemens bent het product te retourneren en sluit bij de retour een kopie van de factuur met uw bank gegevens voor retourbetaling.

Opgaaf van retourreden
Uiteraard stellen wij het wel op prijs om te horen wat de reden is van het retour sturen. De bedenktijd gaat in op de dag nadat het product bij u is afgeleverd. U kunt het product alleen retour sturen indien het ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking zit.

Na ontvangst van het product zullen wij u binnen 14 dagen het volledige bedrag inclusief verzendkosten retour overmaken naar het opgegeven rekeningnummer. De verzendkosten en het risico voor het retour sturen van het product zijn voor uw eigen rekening.

Producten die op maat zijn gemaakt voor u door iPadstandaardshop.nl vallen buiten de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Deze producten kunt u niet retour sturen. Enkele voorbeelden zijn iPad standaards gespoten in de door u gewenste kleur of producten die zijn voorzien van uw logo of kenmerk.

Retourneren van een defect of beschadigd product (binnen garantietermijn)
Op alle producten van iPadstandaardshop.nl zit een garantie van minimaal 12 maanden. Enkele merken van iPad standaards en accessoires geven een langere garantie dan 12 maanden, bijvoorbeeld 2 jaar. Indien dit het geval is kunt u hier aanspraak op maken. Voorwaarde is dat u op een normale wijze en volgens de gebruiksaanwijzing gebruik heeft gemaakt van het product.

Wanneer het product binnen 12 maanden na levering stuk gaat kunt u het beste eerst contact met ons opnemen. Daarna spreken wij af hoe u het product retour kunt sturen naar iPadstandaardshop.nl. De verzendkosten (max. € 6,75 / pakketpost) voor het retour sturen worden vergoed door iPadstandaardshop.nl. U dient het defect wel eerst via e-mail te melden aan iPadstandaardshop.nl. Indien mogelijk ontvangen wij enkele foto's van het defect of de beschadiging.

Na ontvangst van het defecte of beschadigde product zullen wij direct een nieuw exemplaar naar u opsturen (mits het product op voorraad is) of een alternatief aanbieden indien het product niet meer leverbaar is.

Het retouradres van iPadstandaardshop.nl is:

iPadstandaardshop.nl
Zandven 2
5508 RN Veldhoven
Nederland